I LOVE ALLAH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

PERHATIAN!!

shincan


Thursday, June 16, 2011

Humaidi Aidi -B.J-

     Hye2... haaa... nie kawan aku, Aidi Aido haha, budak nie smart ckit hehe, al-maklumlah budak BJ tahu aper itu BJ heehe BUKIT JALIL daaa.. die harapan atlet Malaysia dlm lompat galah, tgk badan sudah la.. tinggi gila, badan kemas hehe, die sekolah sukan la budak pun pndai hehe... walaupun die nyer kerjaya tinggi dlm persahabatan kami tapi stay x lupa daratan ya. Tapi yg susa nyer budak nie, klw nk jumpa die cukup payah.. nak tunggu die balek cuti pun susa asyikkkk penuh dgn training je memangjang, cuti2 pun die training gak! entalah aku x taw! Tapi budak nie kaya, alaun tiap2 bulan masuk RM700 betul kei, hehe betul la tu hehe, kasut2 pi jog kat TAKA SELAMA pun kasut yang brannnn.... sepasang kasut die berharga RM300 gila2 laaarhh.... kasut aku pun RM50 lebih je hahahaha.. die nie anak tunggal lam family, tgl bersama ibunda tercinta n opah die je.. hehe.. Kawan aku sowang ney pun dah berpunya, walaupun die cuba sorok perasaan dilamun cinta nya tapi aku tahu yg sekrang nie die tgh bercinta hehe. Tgk gambar pun tahu dah an, awek keliling pinggang lagi hua hua hua!! hehe soo.... semoga berjaya la kawan kei hehehe....

No comments: