I LOVE ALLAH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

PERHATIAN!!

shincan


Thursday, June 16, 2011

Aku -Putera-


Ha.... nie la aku Putera a.k.a bukan nama sebenar yer, nama aku Muhammad Zulhilmi yea! enta mcm ner arrr, nama Putera tu melekat kat aku hahaha! Aku sekrang maseh beljaar di S.A Perlis, amek bidang sains medik or sains tulen susa giler, exam pun ley kira cukup2 makan je but ader peningkatan! Alhamdulilah sejak berhijrah ke negeri org nie aku byk aktif balek sukan, petanque alhamdulilah aku berjaya wakil negeri, Badminton aku cuba juga untuk ceburi alhamdulilah wakil negeri, n chess hehe, smpy sekrang aku menderita dgn permainan chess kerana kalah tipis je pun hampeh, cikgu2 hampa gila dgn aku hehe, but thanks for all my teacher at S.A coz trust me about  anythings hahaha speaking tu sejak aku kena duduk seminggu  dgn budak classter berbangsa CINA yg speaking english 24jam haha.. Aku now stay single lagi haha, setelah gagal dlm alam percintaan  yg pernah mybe ader hikmah aku redha walaupun sedih2 juga hahaha tapi aku caya semuanye Allah tlah aturkan. Now aku sedar dgn erti CINTA itu dlm hidup aku ni. Buat masa karang aku x dapat lagi nak terima cinta, coz aku nak study leklok lu kei, hehe gpun aku byk dosaa n benda2 yg perlu aku ubah untuk memiliki seorang gadis hahaha ayat x ley blahhhhh!!! so ini lah dunia aku! Kdg2 terasa juga kawan2 semua udah berpacaran, dlm ukhwah persahabatan kami aku yg single ceeewwaaahhh Fakhrul Ilman mesty bengang ngn ayat aku haha.. kei2 so layaannnn

No comments: