I LOVE ALLAH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

PERHATIAN!!

shincan


Thursday, June 16, 2011

Fakhrul Ilman with DUCK2


        huhuhu.... this is my best friendss... hehehe, ni lah kawan aku yg brnama Ilman, budak nyer cukup cerdik n pinta doe! hehehe, Beliau skrg belajar di SMTB ye kot haha dekat Ipoh Perak yea.. Beliau amek kos Teknikal nk jadi Engineer ot hahaha.. Budak nie mmg budak elit or klaster, ramai juga org terkejut kenapa die masuk teknik? kenapa x amek budang sains sdgnkan diie pndai bab2 sains. hehehe budak nie mmg gila2, die juga skrg dah mula bergiat wakil sekolah lam acara rugby taun nie siap wakil sekolah n pernah johan kot rasenye, Nama sinonim die at OSTEL ialah APEK  x ley blahhhh sungguh! Die nie kreatif ugak org nyer haha.. Die juga sering petikaikan tntg anak no 2 haha aku pun x taw aper best jadi anak no.2 haha... Die nie simple org nyer, x minat bergaya sgt, di skrg di alam lamunan cinta bersama my AUNT  hahaha, agak lma perhubungan mereka ya, brapa taun tah dlm diam2 menjadi jugak, kitaorg kawan2 tahu pun dipenghujung tahun lepas bru tahu die couple. Cara die couple cukup aku suka, die bukan jenis ikot hawa nafsu, die tnang je bersama pasangan nyer, diorg nie klw gaduh pun muka stay mcm tu je x dak tencion2 sebab tu aku gelarkan pasangan nie DUCK-DUCK nk tahu sebab aper mai tnye aku seniri nanty haha.. Diorg juga walaupun couple jarang berjumpa but mcg pun sejak duk ostel nie pun jarang tgu cuti je, bole katakan diorg nie jumpa bole kira dlm setahun brapa kali, x silap aku taun lepas 3 or 4 kali je berjumpa, brjumpa pun secara x sengaja or important! aku suka diorg nie! insyallah mereka akn kekal aku rasa jika berterusan mcm nie~! Umi, Abah Ibu pun nama mcm restu je hahaha... so luck my pwen! huhuhu

No comments: