I LOVE ALLAH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

PERHATIAN!!

shincan


Thursday, June 16, 2011

Hasifi With Wan Nur Aida

     Haaaa.... arynie aku nk story mory tntg sahabat2 aku yg tgh dilamun chinta hehe jgn mara yea! Nielah Hasifi dgn pasangannya Wan Nur Aida hehehe, Kisah percintaan mereka bermula dari SMTT Perak, diorg nie satu kelas mcm mana ley kena panahan cinta aku pun xtaw coz die cerita kat aku pun kurang jelez.. But aku doakan die bahagia je la key hehehe.. Aku tergelak juga, koz kwn aku tg sowg neh susa nk bercinta dulu, dielah org yg kuarkan fakta bahawa couple tu susa n hidup sola lagi best,,,, tap....tap.... die yang couple gak hahha, Jodoh pertemuan ditangan tuhan kita x dpt nk ubahnya, sooo...biarlah dia layan alam percintaan die kita tgk sejauh mana cinta diorg nie huhuhu... aku doakan hapy munshi je la kei hehe.... Kelakar tgk cara diorg nie bercinta, gaduh hal remeh temeh mcm aku dulu juga hahaha, so semoga kekal insyaallah.. kita tgk la mcm ner kekal nyer, haha! aku x brani nak kata aper2 kei.... but now stay kuat gie la hbungan diorg nie. So couple2 gak belajar jgn diabaikan kei kawan, jaga batasan dehhhhh........

No comments: