I LOVE ALLAH


I made this widget at MyFlashFetish.com.

PERHATIAN!!

shincan


Thursday, June 16, 2011

Assalamualaikum

 Hai kawan2 setia blog ku, arynie dengan rasminya aku merasmikan blog terbaru ku, sekian lama x mengedit tetiba plak arynie tergerak hati nak buat semua ni. hurmm.... tema blog aku yang plak bertemakan kawan2 n family aku je, no more love hahaah speaking plak! X dak cinta2 nyer, malas aku nk story tentang cinta2 nie lagi, x larat nk berjiwang udah huhuhu.. Now nk fokus belajar, x nak fikir benda bukan2 lagi. Blog nie baru je dirasmikan soo... isi kandungan dyea pun x banyak gie la huhu... nanty ader story2 menarik tntang persahabatan n perkembangan family aku, nanty aku post kei hehehe..... Sekrang aku cuba tutup buku lama, aku nk mulakan dengan azam baru walaupun bukan tahun bru tapi aku nk buang semua yg serabut at kepala nie aku nk ubah segala hidup aku ni! aku xnak fikir lagi benda yang karut marut nie! aku nk stay pndang ke hadapan... keis kawan2... hehe... setakat ini dulu kei... so layan!!

No comments: